sommarminnen

Jag har lite Gray´s maraton i rummet ikväll. Det är trevligt.
Jag ska snart duscha och sen krypa till korgs och kanske lösa lite korsord och läsa. Det fattas bara att jag börja spela betapet nu haha. Jag är en kärring och en tönt haha.
I morgon är det fredag och jag känner för att bli full i helgen. Nästa helg ska jag dansa med Hanna det ska bli kul! Sist vi dansade var det i vårt Emmaboda camp och det fest och guld. Det var sjukt för folk vallfärdade från alla håll när vårt camp började spela We are your friends. Det var galet. Jag vet inte vilka alla var men jag har hittat mig själv få facebook ifrån den kvällen. Underbart. Det var underbart! Då dansade vi ute och jag hade otvättat hår och min blå jacka med rosa detaljer och jag var glad och det var fint och vackert.
Simon och Sune verkar dricka vin där ute. Det låter trevligt. Jag hade också gärna druckit vin och gått ut och dansat i natten om jag inte hade jobbat i morgon klockan nio. Fast förr var det inget sådant som hindrade mig. Då på gymnasiet var man ju ute och sprang runt coh på mejeriet och gick upp och jobbade på morgonkvisten. Inga problem. Det var kul.
jag ska bli full i helgen! Full och melodifestival.

Kommentarer
Postat av: Hanna

dans i emmabodacampet & hemligt david & the citizens-uppdrag i ösregn har föralltid en hedersplats i mitt hjärta.

2008-03-07 @ 17:35:09
URL: http://twen.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0