runaway tonight.. freedom

Idag har jag fiakt med Sofie. Efter jobbat så mötte jag upp henne och sen blev det massa prat och ditt och datt. Det var väldigt trevligt. Har inte träffats på länge så det va på tiden. Mera sånt!
Sen kom jag hem och jag och Sune gick efter en stund iväg och handlade. Jag hittade inte så mycket. Skorpos, tvål, frysta bär, frukt och mjölk. Ja det va nog det. Nä just det. Fisk också. Få se ifall jag kan få en måltid utav det.
Sen har jag ätit lite kvällsmat nu och prata lite med Fredrik.
Nu börjar tröttheten dra i mig och jag tror att det är dags att ta sig mot sängen snart för att inta lite mer timmars sömn än vad jag fick denna natten. Dock har jag inte varit så trött fast nu börjar det knacka på fönstret av någon lustig liten figur med nattmössa och sömnpulver som han envist kastar på mig.
I morgon vill jag egentligen ligga i sängen hela tiden men det få jag inte. Utan måste upp och åka till jobbet. Fast det är ju ganska kul det också faktiskt.

Godnatt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0