Risk och sömnsvårigheter

I natt har jag inte sovit något vidare. Jag har vaknat ett antal gånger. Kan summera min sömn såhär för er som undrar.
Somnade strax efter tolv.
Vakna klockan ett.
Vakna klockan två.
Vakna klockan tre.
Vakna klockan halv fyra.
Vakna klockan halv fem.
Vakna klockan halv sex.
Vakna klockan kvart i sju.

Ja ni ser ju att jag har haft en timmers intervaller i natt. Vad bero det på? Mycket märkligt.
Vidare så har jag haft en väldigt trevlig och lugn helg. Har spenderat massa tid med Fredrik då de nästkommande veckorna ser ut att vara fullda av massa annat skoj. Först kommer Hanna nästa helg! Och veckan efter är det påsk och hemfärd til Värnamo. Jag hoppas det blir väldigt trevligt hemma.

Igår spelade jag, Fredrik och Steffe Risk i 2.5 timma. Gissa om dom blev lite snopna när jag kammade hem segerna och utklassade dom så till den milda grad. Började lite lätt mer att erävra Australien ingen stor bedrift men sen mina vänner började plöjtåget mot Asien och jag erövrade det också. Hade en jävla massa gubbar sen till slut och erövrade även Afrika. Fy fan vad bra jag var! Dom började gå ihop sig lite för att försöka slå bort mig men ensam är stark och jag höll mig tappert kvar. Vackert! Bra gjort av mig. Jag är mycket nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kräver en revansch av den hårda sorten!

2008-03-17 @ 02:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0