Resan till Melonia

Kvällsvard

Det är såhär några av karaktärerna ser ut i det absolut bästa barn filmen någonsin. Resan till Melonia. Det finns ingen vackrare film än den här. Om ni inte har sett den så hoppas jag verkligen att ni gör det någon gång.
Det är verkligen synd att folk missa denna fantastiska film som nästa år bli 20 år.
Jag fick det av min farfar 1989 och det är nog den bästa presenten jag någonsin har fått av honom. Han var väldigt snäll min farfar men det finns nog ingen present av honom som kan slå den här.
Jag kan kolla på den hur många gånger som helst. Jag tröttnar inte. Fast att jag ska fylla 22.
Barnsligt.
Må så vara. Fast när man få se ön Melonia hur fin det är där och trädet som dom bo i med en massa småhus som är rum. Varje sovrum är ett litet hus och köket ett annat o.s.v. förstår ni?. Jag önskar att jag hade ett sådant träd/hus.
Varje gång jag se den filmen så önskar jag att min värld såg ut som ön Melonia bara för en kort stund.
Snälla ladda ner och titta på den. Det kanske inte ge samma effekt nu när man är äldre men ändå.
Det är ändå världens sötaste film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0