on top

Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå så jag få sluta och åka hem till underbara Småland. Jag pratade med Johanna lite snabbt nyss och det gjorde mig väldigt glad att höra hennes röst. Hon är väldigt fin min bejb! Kanske ska träffa henne och Becka lite ikväll. Fast det bero på hur bussresan går. Jag som inte var smart nog att tänka på flyg. Fast det ska jag banne mig göra tills nästa gång. Det verkar ju hur smidigt som helst. Nu få jag istället sitta inklämd i en buss och läsa i fem timmar typ. Fast läsa är ju roligt men åka buss i fem timmar är inte lika skoj. Jag ska leta efter en Agatha Christy (?) bok innan jag bege mig. Jag letade i Akademibokhandeln igår men de hade inga. Dåligt tyckte jag.
Få kolla ifall det kanske finns några på Pocketshop fast att jag inte riktigt gillar den affären.
Packade igår och idag. Resväskan är inte alls tung. Jag undrar hur mycket jag har glömt. Den brukar vara svintung om jag så bara ska hem några få dagar. Fast jag försökte vara smart och praktiskt igår så jag kanske lyckades. Har ingen hårfön, plattång, locktång och vågtång med mig heller. Tänkte låna systerna tillbeörigheter i sället. 
Det ska bli underbart att komma hem lite. Åhh kan inte klockan bli två nu så jag få slyta snart. Men bara fyra timmar kvar. Det är ju rätt lugnt ändå.


Till flickorna som pluggar mycket just nu. Becka, Johanna och Emelie. Jag bli helt imponerad av er! Ni är så duktiga mina fina flickor :). Puss till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0