när hela världen står utanför

Goddag vänner. Jag ber om ursäkt för min frånvara här under helgen. Det har inte funnits tid till bloggande så mycket. Hur som helst. Helgen har varit väldigt bra.

Igår kväll var vi på schlagerfest hos Sofie. Rätt låt vann och jag är väldigt glad! Sen vid halv tolv åkte jag, Hanna, Sune och Sofie in till stan för att gå på Ace. Där dansade vi till pophits och det var underbart. Lilla fågel blå och Jumper. Det är väl dom sångerna som jag minns mest från kvällen då var det allsång. Vackert var det.
Efter gick jag, Hanna och Sune till McDonalds och åt lite bakfyllemat och sen åkte vi hem och la oss.

Idag vaknade vi på riktigt 13.29. Helt sjukt. Sen har jag och Hanna varit ute och gått en promenad i Vitabergspaken och suttit i solen och fikat. Det har varit en väldigt lugn och trevlig söndag.
Nu har vi precis ätit lite och ska om en lite stund kolla på film. Det blir en väldigt väldigt lgn söndag.
I morgon är det jobb fast denna veckan är det bara 4 dagar på jobbet och sen är det hem till Värnamo och SMåland och träffa alla fina! Jag längtar efter er mycket!
Nu. Dricka te och sen film. Bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0