mitt nya yrke?

Idag har jag klippt Fredrik. Jag trodde dock inte det skulle bli så bra så jag glömde bort att ta en före bild. Men jag har en bild på ungefär hur han såg ut.
Jag är grymt nöjd. Jag känner mig duktig. Jävligt duktig för att vara första gången jag klipper någon. Detta blev ju en riktig frisyr! Kanske ska börja en karriär inom det.

image67
Ungefär såhär såg han ut i håret. Lite längre var det idag.

Efter ser det ut såhär. Precis nyklippt och inte några produkter eller i ordning gjord  alls. Snyggt va?

image69
Fram

image68
Bak

Är det inte rätt bra för att vara första gången?

Kommentarer
Postat av: emelie

ja det vore kanske något?! puss

2008-03-03 @ 07:31:45
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0