memory loves you

Nu ska jag snart åka tillbaka till Stockholm. Är inte helt peppad på det men det är väl inte mycket jag kan göra åt det. Jag har ju ett jobb att sköta där upp och en pojkvän som kanske saknar mig lite.
Jag satt och kollade på massa kort innan.
Kort från sommaren -06 bland annat. Vad jag saknar den sommaren. Den var en av de mest stormigaste känslomässigt men dom bästa stunderna var verkligen helt underbara.
Såg en helt del kort på mig och Sune också. Jag saknar den tiden faktiskt.
Undrar hur det kommer att bli mellan oss om vi inte bo i samma stad längre.
Vår vänskap är väl mer än en ytlig fas?
Jag vet att jag inte ens behöver ställa denna frågan men det var något lite ledsamt när jag kollade på en del bilde då det var du och jag liksom. Usch vad töntigt det låter. Tider förändras. Så är det bara.

Under helgen har jag träffat de flesta av mina närmaste vänner. Som alltid är där och ställer upp. Oavsett om man är meter eller mil ifrån varandra. Det är kärlek!

Jag är lite förvirrad just nu men det finns en del saker att ta itu med nu. Ju förr destu bättre är det inte så man säger.

Kommentarer
Postat av: emelie som ser sig själv som en av de närmaste också

tur för dig att du skrev "Under helgen har jag träffat de flesta av mina närmaste vänner." och inte att du hade träffat alla dina närmaste. för då hade jag blivit ledsen! =) puss

2008-03-25 @ 19:19:56
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0