mat

Snart slutar jag för dagen. Då ska jag in på ICA och handla sen ska jag vidare hem till lägenheten där jag ska laga mig lite middag. Det bli kyckling ikväll. Jag har lagat mat några dagar nu och jag känner mig nöjd med min insats. Idag åt jag frukost innan jobbet. Lite K-special blev det. Det ska jag göra på morgonen nu. Ibland kanske ta en macka i stället men jag ska försöka äta något litet på morgonen i allfall. Ska försöka i allfall.
Nu är jag hungrig. Nog för att flingorna mättade idag på morgonen men inte hela dagen direkt.
Sen blir det Gossip Girl och mys hemma.
Efter tolv i natt kommer Sune men jag vet inte om jag är uppe så sent. Jag har ju blivit en sådan kärring när det gäller att vara uppe sent. Hah.

Kommentarer
Postat av: emelie

hej.

allt bra med dig?
:)

tid för en fika framöver?

2008-03-04 @ 20:29:43
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0