måndag

Nu är klockan 13.46. Jag är på kontoret i vanlig ordning. Just nu är jag själv ovh resten av eftermiddagen kommer jag troligen att tillbringa själv på kontoret också. Har lite att fixa med så det ska nog gå bra.
Annars så har dagen bjudit på en del saker att göra på morgonen vilket är bra och sen lite fika. Slängde i mig en sallad till lucnh och nu ska jag fortsätta med migg fixande och trixande.
Hanna har åkt hem till Helsingborg idag. Det har varit väldigt trevligt med besök under helgen. Har varit en fin helg. Tack Hanna!
Ikväll ska jag träffa Fredrik. Han har saknat mig. Det är bra.
Annars händer det inte så mycket. Om ett par dagar bara så befinner jag mig nere i det finaste Småland igen. Det är alldeles underbart när man tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0