måndag

Idag har jag varit på huvudkontoret och jobbat lite. Det var trevligt. Lite jobbigt var det att gå upp idag på morgonen. Måndag morgon och allt.
På lunchen så gick jag och Sanna en liten sväng. Det var riktigt vinterväder då. Snöade och blåste och kallt. Sen när jag skulle hem vid fyra lös solen så fint och det var vår i luften. Här svänger det minsann som bara den i väderväg.
Om en halvtimme kommer Fredrik. Det blir lite mys.
Annars händer inte så mycket direkt. Jag har bara tre ansnitt kvar av Gossip Girl och dom ska jag kolla på i morgon kväll är det tänkt. Det är bra. Jag har fastnat nu. 
Sen är det till att börja med Gray´s. 
Jag är trött. Sov inte så mycket i natt.  
Känns inte som om detta blev något vidare bra inlägg. Jag är för trött nu. Ska lägga mig och vila lite nu.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

tkr du om knet?

2008-03-03 @ 18:57:21
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: CAZZIS

Oj, bara tre avsnit kvar, jag som knappt sett tre haha x'D

2008-03-03 @ 19:05:10
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0