lets talk

Det är ett jävla levande här i huset idag. Eller någonstans i huset i allfall. I någon lägenhet som känns som rätt nära med tanke på att det låter som om det är precis jämte så är det fest. Jag tror dock att det är antingen våningen över som håller låda ikväll. Det är jävligt hög volym i allfall. Det är galet. Just nu spelas en Coldplay remix av låten talk. Rätt bra att festa till kan jag tänka mig. Kanske ska göra dom sällskap där uppe. Hah.

Jag har precis kollat klart på lite en fyra för tre avsnitt. Det är bra. Innan blev det Melodifestivalen också. Det var ju rätt låtar som gick till final  allfall. Jag hoppas verkligen att Häggkvist och Jonsson gå vidare i stället för Nordman. Han har väl inte riktigt  Malodifestivalen att göra tycker jag. Och Björn Är ju helt underbart söt!

Nu vill jag också lyssna på Coldplay, Bra att jag har den skivan där den låten är med.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag kom på att det är ju melodifestivalfinal när jag är hos dig! helt underbart ju! :)

2008-03-02 @ 12:01:37
URL: http://twen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0