kvällsplaner

Nu är klockan snart fyra. VIlket innebär att jag slutar för dagen.
Jag ska pendeltåget till Sundbuberg och sen springa till Synsam och köpa linsvätskor och sen ta bussen till Ekbacken. Just nu känns den resan oerhört påfrestande. Jag är så trött och jag förstår inte hur jag ska orka göra denna avvikelse till Synsam men det verkar inte vara som om jaghar något val i den frågan.
Sen ska vi äta mat och jag är hungrig. Är sugen på något mest hela tiden känns det som.
Idag har inte varit en sån där fantatisk dag direkt. Måste rycka upp mig lite nu. Om lite mer än två timmar kommer jag att sitta nyduschad och i ordning gjord och äta mat men min pojkvän. Sen inta sängen för att spendera några timma framför tvn. En vardagslyz jag inte har i min lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0