kosmos

Om lite mer än två dygn är jag hemma i Värnamo. Det ska bli väldigt skönt att komma hem lite. Jag längtar efter alla så mycket!

Jag har haft en konstig känsla två nätter i rad nu. När jag gå och lägger mig ås är det som om det sitter fast en stor tablett eller ngot i halsen på mig. Ni vet den onda känslan man få om man sväljer något stort och det går sådär trögt att få ner det. Då känns det obehagligt och lite ont efteråt. Förstår ni vad jag menar haha. I allfall den känslal ligger jag med när jag ska sova. Det är orerhört frustrerande. Känns nästans om man kvävs. Det spelar ingen roll hur mycket man hostar och fräser så förblir den där i allfall.

Jag somnade väl framåt tolv snåret. Drömde och Sofie och hennes bäbis. Det är fint. Jag blev glad.
Sen vaknade jag vid sex tiden och trodde det var dags att gå upp. Fast jag somnade om och så en timme till. Sen var det bara att masa sig upp och möta ett snöigt Stockholm.

I vagnen jag hoppade på på pedeltåget idag var det helt sjukt varmt. Imma på fönstren och helt fuktigt. Fy fan så äckligt det va. Kändes som om alla människors odörer svävade runt i fukten. Jag blev så äcklad att jag va tvungen att hoppa av och springa till en annan vagn där det gick lite bättre för luftkonditioneringen. Fy fan det var vidrigt.

Jag mår inte riktigt bra idag. Känner mig lite halvkrasslig. Fast jag har en ny klänning på mig idag så jag känner mig lite fin i allfall. Nu kanske dags för lite kaffe och sen försöka bli av med den där klumpen på något sätt. Kan det vara något jag inte tål eller? Men vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0