kaffet smarkar ljuvligt.

Nu dricker jag kaffe och fy fan vad gott det smakade. Jag lyckades verkligen få till en helt kanon bryggning. En stjärna till mig för det!
Jag har ätit sallad tre dagar i rad nu. Nyttigt nyttigt. Det där med att variera sin kost det är inget för mig hah. I morgon ska vi äta smörgåstårta här. Hoppas den är god. Det är evigheter sen jag åt det. Förut gillade jag det inte alls men nu så tycker jag faktiskt att det är rätt gott. Undra hur lång tid det kommer att ta allting i morgon. Kommer säkert ta längre tid än vad man tro fast bara det är trevligt så.
Fy fan vad jag har ont i magen vissa stunder idag. Det är inte så trevligt.
Nu måste jag nog göra lite nytta här. Kan inte sitta här och slöa.
De nya blommorna till fönstren var fina! Ska försöka hålla dom gröna och fina. Vore surt att sabba dess blommorna också. De andra vet jag inte vad var men för två stycken som stod här på mitt "rum" dom vissnade jättesnabbt medans två andra fortfarande grönskar. Det är väldigt mysko. Nu bli det vattning mån ons och fredag. Så då var det bestämd. Det här ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0