kaffekanna

Efter min natt med oroande sömn känns det som att jag borde vara lite trött vid det här laget. Det är jag faktiskt inte. Okey lite små hänging men inte så som jag trodde. Jag har faktistk varit piggare än vanligt på jobbet. Det är ju bra det så jag kan vara litre trevligt mot Sofie när jag ska fika med henne om drygt en timme.
Jag är hungrig.
Jag ska snart fixa till mig lite. Gör det på arbetstid idag i och med att pendelt går 16.09 och det hinns inte på 9 min samt springa till pendeln och sånt. Bara ett par klienter kan komma snart så jag kan smyga in på toa lite direkret. Fast dom verkar vara sena här. Det bekymrar mig lite.
Idag är det mycket som har gjort det. På lunchen fick jag ringa tre samtal för att försöka få råd.
Emelie, Fredrik och pappa blev det. Jag vet vad jag ska göra nu. Det enda rätt känns det som. Fast det är lite svårt och surt men innan denna vecka ska det vara avklarat. Faaan. Jobbigt och lite pinsamt. Ska diskutera det med Sofie också och se ifall hon kan ge mig några goda råd.
Annars blir det lugnt efter fikan. Bli bingen och lite Gray´s skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Sune

Frida för helskotta! "GREY'S", inte "gray's". Hur mycket ska jag behöva tjata på dig? Haha, du är fö goer du. Ska bli trevligt att få träffa dig igen, var ju ett tag sen sist. Puss

2008-03-10 @ 15:56:06
URL: http://fanochhansmoster.blogg.se
Postat av: emelie

synd att jag inte var till någon hjälp bara! haha. fast det var himla trevligt med en pratstund! varför gör vi inte sånt oftare? puss

2008-03-11 @ 07:43:07
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0