jag såg dig dansa

Somnade inte så jätte tidigt ändå. Det var lite segt att stiga upp idag på morgonen. Låg och drog mig fram till runt halv åtta. Sen var det bara att kämpa sig upp.
Här på jobbet är det rätt lugnt som vanligt.
Ska väl kanske ta mig en kopp kaffe om en stund. Sen ska jag göra den där listan som två av mina vänner har fyllt i. Det verkar skoj.
Annars händer inte mycket idag. Ska skaffa mig ytterligare ett par blommor till mitt rum. Mina "Lyckliga Lottor" var allt annat än lyckliga när jag kom tillbaka i tisdagsnatt. Ojojoj. De hade krymt ihop och var jättevissna. Stackarna.
Nu ska jag göra ett nytt försök. Få se vad det bli för kärringblomma idag. Förra gången var det Kryssantemum. Kanske ska bege mig på Flitiga Lisa eller något detta gången. Vilka namn va!
Nähä. Jag har lite ont i magen man annars är det bra.
I morgon ska vi ha en liten tillställning här efter jobbet. Blir lite smörgåstårta och kanske något alkoholhaltigt hörde jag det rycktas om. Kanske kanske. Det är ju fredag och allt.
Nu koka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0