jag har det fantastiskt bra här

Påskdagen. Nu har jag varit hemma sedan i torsdags kväll. Det är underbart.
Har umgåtts med familj och vänner och trivs helt fantastiskt här i Småland.
Igår var det förfest med flickor och sen Harrys efter mycket om och men. Till slut kom vi in. Det var bra.
Fast jag fick magknip på natten och gick hem lite tidigare fast det var ju bra att slippa kö till jackorna.
Idag har jag varit helt slut. Somvit några timmar och nu har jag duschat och ska göra mig i ordning om en liten stund. Ikväll ska jag träffa Elin, Maria och Johanna. Det ska bli väldigt mysigt.
Jag vill inte åka tillbaka till Stockholm. Verkligen inte. Jag har det fantastiskt bra här.
Jag kommer att sakna folk så mycket när jag är tillbaka i Stockholm. Jag vill inte åka hem.
Hoppas ni andra har en trevlig påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0