it´s hard to let go

Lördag morgon. Eller snarare förmiddag. Jag har precis gått upp. Har en kontisg känsla i halsen. Det gör inte ont men det är något som är där och irritera liksom.
Idag måste jag verkligen varit trött. Vaknade inte när Fredrik dundrade upp ur sängen vid halv åttah han jobbar idag, vaknade sen lite innan han gick i allfall.
Somnade om och hade en väldigt konsig dröm. Sjuk var den.
Nu sitter jag här och känner mig rätt trött fortfarande. Det är kallt och ute regnar det. Det är ett riktigt mysväder ute. Det innebär att jag få vara inne med gott samvete idag och bara kolla på massa serier och äta onyttigt. Jag som till och med hade tänkt att ta en romenad idag om vädret hade tillåtit. Nu gör det ju inte det så nu ska jag snart tillbaka till sängen igen. Åhh det kommer bli en mysig dag.

Han blev glad för presenten igår. Jag är också glad.
Fast sen hände något under kvällen.
Det var inte någon myskväll som jag hade tänkt. Dock ganska välbehövligt.
Orkar inte berätta just nu. Det tog musten ur mig.
Men vi lyckades lösa det rätt bra igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0