inlägg 555.



1. Vilken svordom använder du mest?
Jag vet faktiskt inte. Jag är nog tyvärr rätt ful i mun emellanåt.
2. Äger du en iPod?
Ja.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Oftast 07.10.
4. Hur många resväskor äger du? 
En som är röd.
5. Använder du flip-floppar?
Ja när tillfället passar sig.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast ICA.
7. Skulle du hellre ta bilder än vara med på bild?
Både ock.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Heratbreak Kid (dålig!!).
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Vilken fråga. En kompis!
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vet inte riktigt.
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen cd-spelare just nu.
14. Vilket är världens bästa band just nu?
Svårt val.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?
Nja inte denna veckan.
16. När var senast någon stötte på dig?
Vet inte.
17. Vad åt du till middag senast?
En kycklingsallad igår.
18. Använder du huvtröjor?
Inte så ofta.
19. Kan du vissla?
Självklart!
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Det var nog Fredrik.
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg och dalbanor fast jag åker det mesta!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08.
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja det hände, fast jag var och är ju ett stort Artrid Lindgren fan.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det måste vara den som ligger på nedervåningen av huset och det är väl inte jättestort.
26. Hur många syskon har du?
En lillasyster.
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Det händer.
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Inte att jag kna någon hel men Resan till Melonia är jag rätt bra på.
29. Äger du några popband t-shirts?
Ja. En väldigt fin kent t-shirt.
30. När flög du senast?
När jag skulle hem från semester i Turkiet.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
2.
32. Läser du för skojs skull?
Ja!
33. Pratar du några andra språk än svenska?
Engelska. Sen kan jag kanske lite tyska om jag verkligen måste.
34. Diskar du din egen disk?
Ja!
35. Har du gråtit offentligt?
Ja!!
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej inte direkt.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Inte för tillfället nä.
39. Tycker du att killen ska bjuda på första dejten?
Ja det tycker jag är rätt charmigt.
40. Kan du kasta macka?
Nej.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
42. Vad har du med dig in på bion?
Lösgodis. Karameller!
43. Vem är din favoritlärare och varför?
Just nu går jag inte i skolan men på gymnasiet var ju Staffan en favorit.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.
45. Vad har du för väder?
Soligt och fint!
46. Har du en blogg?
Ja det verkar så.
47. Vilket är ditt favoritämne?
Historia, Religion och Svenska.
48. Gillar du att flyga?
Jodå.
49. Vilken personlighet är ett måste hos en partner?
Omtänksam, snäll, ärlig, rolig.
50. När sov du senast på golvet?
Det händer inte så ofta så jag vet inte.
51. Vilken är din favoritdrink?
Cosmopolitan kanske.
52. Gillar du din boendesituation?
Jadå! En lägenhet på 15:e våning mitt på sönder men världens finaste Sune! Jag ska inte klaga!
53. Vilken är din mammas hemstad?
Värnamo.
54. Din pappas hemstad?
Värnamo (flyttade till i tonåren någongång innan bodde han i både Gnosjö och Gislaved om jag inte minns fel).
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
7-8 Fast jag klarar mig bra på 4-5 också om jag måste.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det kan jag verkligen inte påstå. Hah.
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ibland.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Melon.
59. Bryr du dig om kalorierna i det du köper?
Försöker i allfall. Varje måndag börjar jag mitt nya liv haha.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22.
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Inte direkt.
62. Tror du på liv på andra planeter?
Nja. Fast varför inte.
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Vet inte. Var väl lite tvär mot Fredrik igår.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man.
65. Vad var det senaste du åt?
Vindruvor.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma fast jag har en del av det motsatta som jag kommer överens med lika bra fast överlag kvinnor tror jag.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min mammas farmor hette Frida. Sen hade hon bestämt redan när hon var liten att hennes första dotter skulle heta Frida.
68. Gillar du senap?
Nej för fan!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Brukar mest vänta tills det går över.
70. Skulle du vilja hoppa fällskärm?
Kanske.
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte?
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej.
73. Tycker du om att krama folk?
Ja!
74. Skulle du säga att du är trendig?
Nja! Ibland.
72. Äger du en digitalkamera?
Ja fast den är seg och jag ska inskaffa en ny hade jag tänkt.
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
 Inte så många men jag va lik hon Sara Wedlund (?) när jag va liten. Hon löperskan vet ni? Hahah.
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej inte så värst. Bero på omständigheterna.
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Kan inte minnas att jag gråtit till någog bok..
76. Tycker du att du är attraktiv?
Inte direkt.
77. Vad är du allergisk mot?
Inget.
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej. Kött är gött!
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Simon eller Oskar hade mina föräldrar som förslag.
80. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Det har Sune fixat.
81. Vilken är din favoritrestaurang?
Vet inte.
82. När badade du i en pool senast?
Alldeles för länge sedan.
83. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja.
84. Hur många barn vill du ha?
2. En pojk och en flicka eller två flickor.
85. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Hårdrock kanske.
86. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet?
Nja sådär.
87. Har du åkt moped någon gång?
Ja.
88. Har du busringt någon gång?
Ja.
89. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Det är väl Turkiet eller Cypern då.
90. Kan du alla orden i nationalsången?
Det tror jag att jag kan.
91. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja!
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja efter ett tag kan man det.
93. Vad har du i din väska?
Bok, plånbok, hårspråt, smink, x antal läppglans, handkräm, vantar, nycklar, SJ-kort och en massa annat.
94. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Pussar på Fredrik och somnar till tvn.
95. Vad lyssnar du på nu?
Ingenting. Lite ljud inifrån kontoret.
96. Vad ska du göra nu
Ut på lunch och hämtar blommor.
97. Vad heter din mamma och pappa?
Anne-Marie och Per.
98. Hur många kusiner har du?
9 stycken. Pierre, Linda. Line, Roger, Anna-Lena, Sebastian, Emil, Maja och Wilma.
99. Varför gör du det här testet?
Bra tidsfördriv.
100. Hur mycket är klockan nu?
11.58

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha ja just det!! det var den kvällen när er trolldryck höll på att förstöra både tapeter, trappa, golv och förrådsdörr. guuud! hahah. och jaa. jag skulle ju springa och hämta kubbet i uteförrådet och halkade i det blöta gräset och vred knät. ajajaj.. och ida sprang och hämtade mina kryckor och gud ja. hah. puss

2008-03-27 @ 12:09:11
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0