hey hey your the monkey

13.20 är klockan.
Har släng i mig en macka så nu fick jag ont i magen.
Idag var det segt att gå upp. Hade sjuka drömmar tidigt på morgonen idag. Jag var trött och ville helst bara kryma tillbaka i sängen igen. När jag hade gått upp och duschat så stod jag och gjorde mig i ordning och då skulle Fredrik gå upp. Han satt på sängen och så kom jag och kramade honom och hans kropp var så varm. Inte obehagligt varm utan med underbart varm. Själv va jag kall och när jag satt där och kramade honom så kände jag bara för att slänga täcket över huvudet och somna om igen. Så jag fick snabbt rycka mig bort för att inte fastna där och sen börja sminka mig i stället.
Nu längtar jag till sängen bara för det haha. Men än bli det ingen rast och ingen ro. När jag kommer hem ska jag städa lite inför mitt besök av Hanna. Damma och dammsuga och fixa lite.
Sen är det tvättning mellan 19-22 idag. Det känns som att det är oerhört påfrestande att tvätta men det är ju egentligen inte så farligt jobbigt och under de tre timmarna kan jag vila och kolla på någon serie och bada fötterna. Så sin min kväll ut. Det kan nog bli ganska trevligt ändå. Om jag sätter fart när jag kommer hem så kan jag nog vara klar fram till klockan sex och då har jag en timme kvar att bara slöa innan tvättningen tar fart.
Helgen bli nog väldigt trevlig. Hopps på fint väder också men det  verkar vara svårare att få. Det är höst grått ute fast vad gör det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

snart, snart, snart kommer jag!! ska bli helt underbart! :)

2008-03-13 @ 22:20:19
URL: http://twen.bilddagboken.se
Postat av: emelie

jag tycker att ni tvättar JÄMT! låter ni aldrig det gå lite tid innan ni tvättar så ni hinner använda alla kläder ni har och så? =) puss

2008-03-14 @ 07:44:52
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: emelie

Jaha men det är så pass ändå? Känns annars som att det alltid står att ni ska tvätta! Hahaha.. Jo men jag tvättar när andan faller på eller när Emil kommer och klagar över att han inte har några rena jobbkläder eller när Johanna gnäller över att hennes favorittröja är i tvätten.. haha. puss

2008-03-14 @ 09:44:40
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0