hannabesök

Nu har jag och Hanna kommit hem från stan och har precis druckit lite kaffe och försökt vila lite. Fast jag är för uppe i varv för att vila känns det som och om jag väl börja vila så tror jag inte jag kommer att bli pigg sen och det är ju inte bra. Nu ska vi  allfall göra oss i ordning lite inför kvällen. Ikväll blir det melodifestivalen hemma hos Sofie och Tobias och så ska vi dricka vin. Efter den är vi blivit fulla ska vi gå ut och dansa på Ace tror jag det bli. Det kommer nog bli en väldigt bra kväll hoppas jag.
Idag har jag köpt mig två klänningar den ena ska jag ha på mig ikväll. Inte för att det är något märkvärdigt men jag va tvungen att ha någon nytt.
Igår va vi och åt lite indiskt och dracka kaffe och umgicks och kollade på film. Idag bli det fest och i morgon vet vi inte vad vi ska göra.
Det är väldigt trevligt.
Jag återkommer.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0