grått väder men pussar ikväll

15.17. Idag har jag arbetet mycket. Fixat och donat massa. Det är kul. Det är såhär det ska vara jämt tycker jag. Tiden har gått fort och om 40 minuter ska jag åka hem. Det bli skönt det också visserligen. Duscha lite och sen ska jag pussas. Det är mysigt. Kolla på Californication ska jag nog också göra. Äta rostade mackor och skorpor och dricka te. Det låter som en bra kväll det.
Prata lite med familjen också. För dom har jag inte pratat med på flera dagar. Pappa ringde lite snabbt innan man vi hann inte prata så mycket för då hade vi fikapaus här.
Annars har dagen varit bra. Lite trist att vara ensam på eftermiddagen bara men det har gått rätt smärtfritt ändå för jag har haft en del att göra.
Nu ska jag diska lite och snart ta tåget tillbaka in till stan igen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0