glädjekick

Jag ska skaffa mig en liten bok som jag ska skriva in alla fina sms i som man inte vill slänga. När jag skaffade min nya telefon var jag tvungen att lämna mina fina sms som jag hade i den gamla. Det var inte roligt men jag satt någon timme och skrev av alla som jag ville spara. Nu har jag kommit på då vad jag ska göra med dom ser ju inte så fint ut med bara en massa papper på. Men jag ska köpa mig en fin liten bok och skriva i alla sms i.
Så kan man spara dom på det sättet i stället. Det är väl fint.
Bli lite dagboksaktgt.

Jag är så glad idag. Det måste bero på det fina vädret och att det snart är helg och ja jag vet inte. Det är väl underbart i allfall. Hittade en fin blogg innan och fick lite insperation över lag till massa saker som jag vill göra i vår. Hoppas det bli fint väder nu. Då ska jag fixa en massa i helgen. Hoppas ag har samma vilja då som jag har just nu. Fast när jag vill något såhär som gör mig glad vill jag helst att det ska hända nu pang boom på en gång. Det är typiskt. Då bli man lätt tje när det inte sker precis just nu. Jag vill tex skriva massa dagbok nu men kan inte för jag har ingen med mig och jag sitter på jobbet och känner jag mig själv rätt så kommer lusten vara borta så snart jag kommer hem. Det där med att skriva varje dag blev inte så långvarit. Det ska ju inte vara något tvång men samtidigt vill ja ändå skriva ofta för det är kul att ha.
Puss!


Kommentarer
Postat av: emelie

ett tips: när du känner att du gärna vill skriva dagbok men inte har den med dig så skriv på ett annat papper! du kan tejpa eller klistra in det i den riktiga dagboken sen. så brukar jag göra. och förresten gillade jag din idé med sms:en! tror jag ska göra samma sak! då kan ingen som kommer åt mobilen läsa dem heller utan det blir bara jag som vet var de finns. men förresten du! du minns att om jag dör innan dig så ska du leta upp och bränna min dagbok va? var det inte vi som hade den överenskommelsen? haha.. puss

2008-03-27 @ 16:53:08
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0