en fyra för tre

image66
Syster och jag

Snart ska jag kolla på den bästa svenska serien som någonsin gjorts. Jag talar naturligtvis om En fyra för tre. jag och min syster kollade på det om och om igen när vi var små. Jag kunde flera avsnitt utantill. Nu var det dock väldigt längesedan jag kollade på dom men jag tror dock fortfarande att jag kommer att kunna vissa delar. Finns vissa saker med den serien som jag inte kommer att glömma. Den är ju helt underbar.
Ska göra mig i ordning lite snart och sen bege mig mot affären och köpa lite frukost. Det enda jag har ätit idag är ballerina kex och lite godis. Jag behöver riktig frukost nu.
Kvällen kommer förmodligen att vara lugn. Det är första helgen på länge som jag spendera en lördag kväll själv men det ska bli skönt.
Vädret är fortfarande piss ute. Det regnar och blåser. Fast så länge man inte behöver gå ut i övädret så är jag nöjd. Det är mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0