elvakaffe

Jag har endast 3 timmar kvar tills jag slutar nu. Varav en timme av dom är lunch. Så det är väl inte så farligt kan tänkas. Fast jag funderar på att hoppa och äta lunch idag för att sen kasta i mig någon innan bussan far iväg. Få se hur jag gör. Jag har ju lite tid på mig innan bussen kommer fast samtidigt kanske man vill ha bra plats. Fast å andra sidan så kommer jag ju inte få sitta själv i allfall så det spelar väl ingen roll. Konstoga spekulationer jag har haha. Det löser sig. Jag vet inte ifall jag vill sitta till fönstret eller i gången. Kanske fönstret. Eller vilket är egentligen bäst? Fönstret kanske. Eller?
Jag borde kanske ta mig en kopp kaffe i stället. Fortsätta läsa min bok lite och sen om en liten stund dimper det nog ner en advokat eller två.
Så mina vänner. Dags för elvakaffe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0