catch up folket

Det är snart nio månader sedan jag slutade på McDonalds och jag får fortfarande sms när det är något som ska meddelas. Det händer inte så ofta som innan men det händer ändå rätt ofta. Det gör inte så mycket. Jag bry mig itne. Det är lite skoj. Ibland frågar dom om man vill jobba, ibland är det att FORen hade blivir förskjuten till mars och nyss fick jag ett som meddelade att schemat för första veckan i april låg ute på Mctime.

Sen har McDonalds en egen tidning som heter Catch up. Det dels väl ut en 4-5 gånger per år med nyheter och kommande kampanjer och sånt. Igår hade dom fått det på posten hemma och min mamma meddelade mig att Värnamo var med i tidningen. Ett repotage om McDonalds i Värnamo för att de är ett av landets bästa McDonalds restauranger. Jag blir stolt och varm när jag tänker på. Min faster var med och intervjuades och det stod till och med att Mikael Persbrant hellre åt där (fast egentligen valde han ju MAX först men för att dom var så vansinnigt långsamma där så valde han oss och åkte ut hela kön i driven på MAX och gasade upp till det gula M:et i stället).Där har jag ett finger med i spelet, ifrån i somras då jag gastade i telefonen till SUue om vad som hade hänt. Hahah.

Ikväll ska jag och Sune äta på McDonalds. Det ska bli gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0