brända popcorn, iskall coca-cola och lövbiff

Jag och Fredrik poppade popcorn och så glömde vi bort dom och när jag väl skrek till så var dom alldeles brända. Det luckar fan as i lägenheten nu. Fy fan.
Skickade ner honom för att köpa nya och under tiden skulle jag packa för hemresan men jag hamnade här haha. Idag har jag stått för middagen. Lagade egna klyftpotatis och lövbiff. Det var uppskattat. Jag och Hanna åt det i söndags också. Mycket gott var det. Han var lite imponerad också. Jag börjar få lite pluspoäng på den där matlagningssidan nu.
Annars bli kvällen lugn. Dka dricka en iskall coca-cola nu snart och sen ska bli fantastiskt gott. Sen ska vi kolla Californication och jag ska packa som sagt. Det är väl lika bra jag gör det nu med en gång så jag har det mesta fixat tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0