back in bigtown

Då är man tillbaka i Stockholm igen. Är på jobbet just nu och det har rullat på rätt bra idag. Nu är det bara 1.5 timme kvar tills jag slutar för dagen.

Jag har världens finaste föräldrar och jag har redan hemlängtan. Igår körde mina föräldrar mig till Alvesta så jag inte skulle behöva sitta och vänta där i 1.5 timme på tåget till Stockholm. Det tycker jag är väldigt snällt. Sen finns det massa andra saker också. Åhh jag vill hem till mir hus i Värnamo nu! Småland och snön. Det var mysigt.

Ikväll kommer det inte att hända mycket. Efter bara ca 5 timmars sömn i natt känns det som att kvällen kommer tillbringas med lite data och serier typ. Kanske kanske att vi få tv idag. Heja heja! Det skulle inte sitta fel. Fast jag har ju vant mig vid att inte ha någon tv nu och vi har lärt oss läxan att inte lita på Viasat.

Ikväll ska jag äta sallad. Jag menar att jag ska göra sallad själv inte köpa som jag bruka göra ibland. Kyckling sallad lutar det åt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0