ändrade planer

Jag är fortfarande kvar i Småland. Egentligen skulle jag ha åkt tillbaka till Stockholm idag. Men på grund av detta snöoväder som råder så ställdes det in och jag åker i morgon i stället.
Det varnades en massa både på tv och radio för att ge sig ut på vägarna och upp till Stockholm var det tydligen rätt mycket varning. Så det bestämdes att jag åker i morgon i stället.
Så idag har jag varit på lite släkt kalas och sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Mycket skönt.
Helgen har varit helt fantastiskt och jag känner väl inte direkt för att åka tillbaka till Stockholm.
Nu ska jag gå och lägga mig och ringa till Fredrik tänkte jag.
En mer detaljerad version av helgen kommer. Det har varit en väldigt bra helg.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0