all my coffie to go

Jag är ensam på kontoret  just nu. Det är segt just nu. Jag vill att klockan ska bli fyra så jag kan mysa i stället. Det är mycket trevligare än att sitta här själv.
Igår så kom jag i säng i rätt skaplig tid fast jag kunde dock inte sova. Eller jag kanske sov men vaknade till och trodde att jag inte hade gjort det. Konstigt. Jag är i allfall rätt pigg idag. Än så länge. Har ätit en fralla och fundera på att koka lite kaffe som jag kan surpla i mig.
Annars mår jag lite bättre idag. Försökte ställa mig i bostadskö i Växjö igår men det fungerade ju inte? Varför fungerade det inte? Jag skrev in adressen som jag bo på men det stod bara att jag hade skrivit fel och sånt. Mycket märkligt.
Jag ska skriva brev idag också. Två stycken. Så i morgon finns det förhoppningsvis ett brev i Umeå och ett i Växjö.
Dessutom vann jag ett vad med Fredrik och han i och med att han förlorade ska han stå för maten i helgen. Jag känner mig nöjd med tanke på att jag bruka förlora såntdär.


Kommentarer
Postat av: emelie

hoppas det är mig brevet ska gå till =) puss

2008-03-05 @ 10:58:57
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0