visst känns det som att kärleken väntar

Inatt fick jag ett sms. Såg det när jag vaknde vi klockan tre. Det var från fina Josefine.
Det var en lite video till också. Ett band som sjöng. Först hörde jag ingenting men sen hör jag visst känns det som att kärleken väntar..
Åh KENT!! Jag blir genast avundsjuk och kommer på att det spelar här i Stockholm idag! Nu har jag precis varit inne på ticnet och kollat efter biljetter. Men det går inte beställa? Det är väl märkligt? Jag vet inte varför. Man kanske inte kan beställa såhär samma dag men det borde ju inte vara något problem. Åh jag vill gå! Jag vill ha biljetter. Jag har tänkt på detta i flera månader men inte fått tummen ur och beställa för Fredrik inte visste om han ville blablabla. Men igår när jag ringde till honom och frågade var ha på och tyckte det var en bra idé (han var full haha). Men nu har han sagt det så nu få han stå vid det haha. Men som sagt jag ska bara ha biljetter först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0