boysenbär och motionspeppning.

Sådär, tiden fortsätter att snigla sig fram. Antingen så klagar man på att tiden går alldeles för snabbt eller så klagar man på att den går för långsamt. Är det så svårt att vara nöjd?
På lunchen ska jag traska över till ICA och köpa sylt för vi ska äta pannkakor idag. Undra vad det blir för någon sylt. Hallon? Jordgubb? (jag är inte så mycket för jordgubb) Drottning? Blåbär?
Jag kommer ihåg från när vi var små och Malin och Michan pratade om en sylt eller marmelad som var gjord på Boysenbär. Den finns inte längre (eller?) men varenda gång jag ska köpa sylt går jag ändå och letar efter den för att den kanske står gömd någonstans. Jag har aldrig smakat den men det sägs att den är god.
Så vad ska jag köpa för någon?

Det där med att jag skulle ut och gå varenda dag när jag flyttade till Fredrik, ja ni kan ju gissa hur bra det har gått mer det, inte så värst bra. Men antingen så få man ju gå på morgonen eller på kvällen. På dagen är det ju för varmt.
Så i morgon är det uppstigning klockan sex som gäller (måste komma ihåg att ta nyckeln av Fredrik annars går det inte) för att sen gå ut och motionera. Det vore något det. Det gäller ju bara att börja någon gång. Fast det är ju så väldigt lätt att sitta här och skriva det när man är relativt pigg och så, ingen big deal att gå upp klockan sex för att dra på sig träningskläder och gå ut och motionera känner jag nu. Men det kanske inte är lika lätt i morgon. Men det vore bra om jag gjorde det. Det vore inte dåligt.
Hur många är det som tror att jag kommer att gå upp klockan sex för att gå ut och gå i morgon? Haha.
Fredrik skrattade när han frågade hur det gick med att gå ut och gå på morgonen härom dagen. Jag vet inte vad det betyder. Men han har gått ner tre kilo på sitt nya jobb och det är ju kul. Men det går ju inte lite lätt att gå ner när man sitter på ett kontor, det var andra bullar innan, på donken. Det var väl det bästa med det jobbet, att man fick lite motion gratis under arbetsdagen. Annat är det här. Så i morgon då. Vilka tro på mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror på dig fast jag tror inte på dig. men bara ge dig fan på det så blir det av!=)

2008-06-03 @ 15:17:07
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: emelie

tack :)



jag hoppas lite åt dig iaf.

jag har tänkt gå ut och gå på morgonen innan jobbet i två månader nu men aldrig kommit upp :)

2008-06-03 @ 21:57:37
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0