jobb jobb jobb, oj så mycket jobb

Joho mina vänner. Här är det andra bullar. Som jag jobbar. Haha. Jag har och göra hela tiden. Nu är första gången jag kan pusta ut lite. Jag faxar en massa grejer men det är ju lugnt. Annars har jag skrivit och skrivit och skrivit och svarat i telefon. Oj oj oj. Men det är skoj. Jag gillar att ha mycket att göra. Idag har jag haft hjälp också så det har varit bra. I morgon är jag själv igen, lite nervöst.

Mitt mission denna veckan är att hitta Espresso House på Kungsgatan. Igår letade jag efter Kungsgatan. Hur jag kunde missa den när det ligger så nära? Idag hittade jag i allfall Kungsgatan, men inget Espresso House. I morgon kanske jag kan hitta dit. Det vore kanon.

Nu måste jag jobba vidare. 45 minuter innan jag slutar nu. Dagen har gått väldigt fort. Ikväll är det Allsång på Skansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0