nattens bravader

Igår kväll var Fredrik och Steffe i Kungsträdgården och kollade på fotboll tillsammans med några andra som jag inte vet vilka de är. Jag hade fått följa med men när jag kom hem så var jag sur och tvär så när Fredrik frågade sa jag nej barskt och bestämt. Sen var jag sur till de gick. Under kvällen mjuknade jag lite och ångrade att jag inte följde med ändå. Det var ju galet mycket folk och sommar ute. Men men. Surfitta som jag var så fick jag sitta där inne i lägenheten och sura.
Vid klockan ett vaknade jag till och hade fått ett sms av Fredrik. Jag gick upp på toa och det lyste i Steffes rum men var ganska tyst så jag visste inte om Fredrik var där med eller om han var någon annastans. Jag ville dessutom inte gå in till Steffe i linne och trosor och kolla. Haha. Så jag gick och la mig och skickade ett sms och undrade var han var. Sen kom han några minuter efter det och la sig. Då kunde jag inte somna om. Så sen när klockan blev två var jag förbanand och otaålig och som en jävla barnunge gnällde jag för att det var för varmt och för trångt så sparkade jag med benen sådär lite också haha.
Då fick Fredrik nog och gick upp och sa att han kunde ligga någon annanstans. Så tog han en massa kuddar och la dom på golvet och så la han sig där och sov. Jag poängterade flera gånger att han inte behövde det och att han kunde komma tillbaka men han låg kvar och sa att det inte gjorde något. Jag skulle ju jobba på morgonen sa han. Sant sant. Jag somnade ganska snabbt och vaknade klockan tre igen. Ställde om klockan till sju. Jag som hade tänkt gå ut och gå klockan sex, till och med tagt fram kläder och dessutom skrivet en påminnelse om att jag borde ut och gå. Men det raderades också och sen somnade jag om igen efter att en gång till meddelat att han kunde sova i sängen om han ville.
Vid sju var jag väldigt trött och ville verkligen inte gå upp. Kläderna som var framtagna för promenaden låg där och hånade mig i en lite prydlig hög jämte skorna. Att det ska vara så svårt. Hoppas vädret håller sig såhär mulet så det inte bli varmt på eftermiddagen som det blev igår. Då kanske jag kan få tummen ur. Den verkar ju vara fastkilad i röven.

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit. du verkar ha kvar ditt tvära humör idag också! haha..=) puss

2008-06-11 @ 13:36:07
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad bra att du är gladare idag då!=) puss

2008-06-11 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0