mandelskorpor

idag precis vi fem när jag skulle gå hem så kom min chef och frågade ifall jag kunde börja klockan halv nio i stället. Javisst sa jag. Så resten av ska jag börja halv nio i stället. Det är ju inte så farligt. Jag ska inte gnälla. Det bara känns lite jobbigt ändå haha. Fast idag var det inte så jobbigt att gå upp och gå till jobbet. Det har gått ganska bra idag också. Har haft att göra nästan hela tiden men inte så stressigt som igår. I morgon får jag för hoppningsvis lite hjälp också. Men det är inte helt säkert.

Idag har jag sovit en massa efter jobbet, nästan 1.5. timme. Jag och Fredrik låg och sov och sen gick han upp och åkte till jobbet. Klockan är nu halv elva och jag tänte snart gå och lägga mig. Klockan elva är det Sex and the City. Vet inte om jag orkar vara upp tills dess, men kanske.

Känner att det kanske inte bli så mycket bloggande nu denna veckan, men det är mycket nu. Ledsen för det.

Något annat som jag är ledsen för är att du inte har hört av dig en enda gång. Det är dålig stil av dig och kanske att du inte tänker på det, men det har jag gjort. Det gör ont och jag tycker det är tråkigt och ledsamt och jag trodde aldrig det här om dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi håller på att rensa ur min dator och sånt så emil har kopierat alla mina saker till sin. och nu när jag kollade igenom hittade jag bilden på dig när du har handen mellan mattias ben på ayia napa. hahahaha. jag kan inte sluta garva alltså! det är lika roligt varje gång. fy fan vad roligt dte var.. hhahaha

2008-06-26 @ 10:21:12
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0