strand problematik

Tiden går väldigt sakta idag måste jag säga, det känns som att jag har varit på jobbet jättelänge men klockan är bara 10.14, vilket betyder att jag endast har varit på jobbet en timme och en kvart.
Jag längtar till torsdag eftermiddag. Så skönt att vara ledig på fredag. Det verkar ju lovande med vädret för helgen också. Det är ju bra. Blir lite sol och kanske att man kan hitta någon badplats i närheten så det blir lite bad också. Det är ju verkligen en stor nackdel med att bo i Stockholm. Det är ju så långt till badplatser. Inte alls som hemma, tacka vet jag Näsudden eller Nästa badet. Kanske inte det renaste vattnet men det är i allfall inte så långt att åka och då kan man ta bilen och slipper sitta i kollektivtrafik och se ut som något hämtat ur en mardröm eller liknande haha. Man är väl inte direkt någon skönhet när man är på stranden, så jag slipper gärna åka runt i stan och se ut som fan och lukta sol. Men nu ska jag inte vara sån, finns det någon liten badplats i närheten så kan jag väl gå med på att åka lite buss bland allmänheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0