söndagsglamour

Har precis tvättat mig och ska snart gå och lägga mig i sängen. Har sovit i nästan 1.5 timme och är fortfarande trött. Nu funderar jag på att antingen kolla på en film som gå på tv, lägga mig eller kolla på Sex and the City filmen. Åhh jag är ju sugen på Sex and the City, det är jag. Det kanske få bli det. Det kanske är det jag behöver för att bli sugen på jobb i morgon. Lite glamour och fina kläder såhär på söndagkvällen.
Anledningen till denna ångest för jobbet, som jag vanligtvis inte bruka ha, är att jag ska vara inne på huvudkontoret hela veckan. De andra sekreterarna är lediga så jag måste vara inne på huvudkontoret och jobba.
Receptionisten är där och sen ska en jurist hjälpa till och svara i telefon också om det behövs. Så det är inte det. Jag gillar ju att det troligen kommer att vara mer att göra, men det är bara det att jag inte är van att jobba där inne, jag känner mig obekväm och ovan, sen är jag rädd att ställa till det och göra fel på något sätt för jag har ingen som jag kan rådfråga. Men det ska väl gå bra, lite tråkigt bara att jag ska vara där en hel veckan när jag bara har tre veckor kvar på jobbet.
Nu, dags för Sex and the City. Tjohoo.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0