söndags svammel

Söndag, jag började dagen med att bråka lite med Fredrik. Det var inte så kul. Nu är han iväg med en kompis så vi har inte blivit vänner än. Det är inte kul att vara ovänner och oense om saker och ting. Men så det blir ibland. Jag funderar på att gå ut och gå en sväng.
Har varit och köpt mig lite godis och frysta bär. Godis vet jag inte varför jag köpte för jag är inte ens sugen på det. Men frysta bär däremot. Vid fem kommer det lite folk hit och ska spela poker. Jag vet inte om jag ska vara med. 200 kr ska man lägga in. Jag vann igårå när vi spelade fyra stycken. Men idag är det typ åtta, nio stycken som ska spela och det kanske blir lite svårare. Så jag vet inte hur jag ska göra. 200 kr är ju egentligen inte så mycket, men mest är det för att det kanske är lite pinsamt att spela när man inte är så van vid det. Haha, löjligt va. Sen är ju 200 kr en ny klänning haha. Har inte bestämt mig riktigt än.
Nu ska jag antingen ut och gå, eller gå och duscha och göra mig i ordning lite men jag borde verkligen ut och gå, men jag har en lite konstig känsla i kroppen.
Blir mest svammel nu känns det som. Vet inte vad jag ska skriva. Är trött och rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0