söndag

Igår hade jag lite hemlängtan, men det blev lite bättre sen framåt kvällen. Jag pratade lite med familjen och så, så det kändes lite bättre sen.
Jag gjorde inte mycket igår. Jag skulle kolla på fotboll med männen men det blev inte så.
Jag kollade på lite serier och drack två glas vin och sen beställde vi hemkörning på pizza då jag beställde en hamburgetallrik. VIlket var väldigt behövligt eftersom jag inte ätit sedan frukost. Sen gick jag och la mig rätt tidigt.
Vaknade till lite när Fredrik gick och la sig men somnade snabbt om igen. 
Drömde konstiga och lite obehagliga drömmar och vaknade inte förrän halv tolv idag.
Sen var det lite mys och på eftermiddagen så gick jag och Fredrik till ett café och fikade. Åkte och handlade och sen lagade vi middag. Har ätit lite nu och Fredrik ligger och sover i sängen och jag sitter i fåtöljen och kollar på Det okända och äter melon.
Funderar på vilken film jag ska kolla på klockan nio. Antingen Mona-Lisas leende eller En prinsessas dagbok 2. Egentligen hade väl kanske inte valet varit så svårt men jag har redan sett nästa hela Mona-Lisas leende, jag kanske få pendla mellan de båda, fast en barnfilm kanske är trevligt på en söndagkväll haha. Jag syftar då på En prinsessas dagbok 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0