smultron och sommarsol

Helgen har ju varit fin, det är fint med tre dagars ledigt, så borde det vara oftare tycker jag!
Jag var trött när jag skulle gå upp idag. Det tog tid att vakna, det hjälpte inte med dusch och mackor på morgonen och det är väl först nu jag kan kalla mig pigg typ. Lite seg start men om två timmar slutar jag och då ska jag hem och dricka te, äta melon och mysa med Fredrik. Det låter väl som en mysig måndagkväll.
I morgon är det tydligen fotbollskväll i lägenheten. Det kommer några vänner till herrerna i huset och så ska det kollas fotboll. Heja heja. Jag ska väl kolla lite halvt samtidigt som jag plöjer igenom några avsnitt av Dirty Sexy Money. Men det är ju inte förrän i morgon det.
Nu lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0