sleep until noon

Klockan ett ska jag tvätta. Jag var alldeles för trött för att tvätta igår. Jag kom hem. Satt och pratade lite med Steffe och Fredrik, duschade, åt sallad och sen vilade jag, männen lämnade huset en efter en. Jag satte på Sex and the City filmen som jag fortfarande inte sett men kom på att det ska vara pokerturnering och fotbollskväll här i morgon så jag tänkte attt jag väntar tills dess med att se den i stället. Kommer ju behöva underhålla mig själv då. Kanske att jag ska vara med på pokern? Men jag kommer ju bara spela bort massa pengar så det känns lite onödigt och fotbollen är ju ingen hit direkt.
Nu funderar jag på om jag ska sova lite till. Jag sov från typ halv elva till halv tre igår. Sen somnaden jag inte förrän fem på morgonen så jag har inte sovit så mycket. Kommer nog vara trött idag annars.
Undrar vad det blir om det inte blir Kent. Förmodligen ingenting.
Igår köpte jag mig ett lilla på Gina på rean. Det är väl det roligaste just nu haha.
Igår hade jag en lipdag på kvällen. Höll på att börja gråta hela tiden. Jag har hemlängtan också. Men nu har jag bara två veckor kvar på jobbet. Det känns konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0