slå denna dagen om ni kan?!

Jag gick aldrig ut och gick idag på morgonen, på grund av att jag somnade klockan halv två och var inte så pigg på att gå upp 4.5 timme senare för att gå en runda. Dessutom vaknade jag varje timme ungefär. Men i morgon. DÅ. Om jag inte ha blivit sjuk efter allt kål jag har sniffat i mig idag. Nu ska ni få höra, anledningen till att jag inte ha kunnet blogga på hela dagen. Slå den här dagen om ni kan.

Började bra, fanns en del att göra när jag började idag, sen fikade jag lite med två advokater. Vid elva tiden skulle jag kopiera då står det plötsligt "bot toner" på den. Jaha tänker jag, bra att jag beställde toner men hur fan gör man.
Om jag säger såhär. Jag gjorde JÄVLIGT FEL, så fel man kan göra. Jag har nu ägnat över fyra timmar till att städa upp efter mitt lilla misstag också.
Tänk grillkål eller kålpenna och så maler ni ner det så att det blir ett fint fint pulver. Sen tar ni ca 1-2 kg sånt och så tappar ni ut det i och över hela jävla kopiatorn. Det lägger sig hur mycket som helst överallt, golvet är helt svart, kopiatorn är helt svart, allt är fan helt jävla svart. Inne i kopiatorn, i luckan jag har öppen är det väldigt mycket, i andra luckor som är stända är det också svart kål i, I varenda jävla kryp in. Jag kan inte ens beskriva med ord hur det såg ut. Jag hade dessutom ingen kamera med mig så jag kunde ta kort på eländet för att ni ska förstå hur det såg ut. Hur som.
Så fort man rör detta pulver så yr det omkring. Vilket resulterade i att jag har sånt som en hinna över hela rummet har jag upptäckt nu. Först fick jag panik. Ren panik. Jag visste inte vad jag skulle göra. Men jag har ni ägnat över fyra timmar till att städa upp skiten. Det är helt sjukt. Det var helt sjukt! Det var svart överallt. Svart pulver och det spred sig så fort man bara rörde sig. Hur jag än gjorde gick det inte att få bort allt. Det är fortfarande kvar men det går inte att få bort det. Inte nu. Jag har ju då andats in det här, vilket inte känns så bra, min vita tröja är inte så vit längre, mina näsborrar var svarta. 
Ta i när ni tänker er denna situationen för jag överdriver inte. Detta är snarare en undersdrift. Torben kom in när jag hade städat upp väldigt mycket av det och han tyckte det var mycket då, jag sa något i stil med att det här är inte ens hälften av vad det har varit och han visste nog inte vad han skulle svara. De skrattade lite åt det. Vad ska man göra.
Jag vet i allfall vad jag ska göra. Jag tänker inte byta ton i den kopiatorn igen i allfall. Jag får ringa till Nathalie och om inte hon kan får fan någon från stället där den är köpt från komma och göra det. Aldrig att jag tänker städa av sånt en gång till. Fy fan. Jag är helt skakig nu och mår inget vidare. Hoppade över min lunch för att städa den där också. Lika bra var väl det för annars hade jag fortfarande stått där och försökt gå fanskapet rent. Fy fan, vilken dag!

Kommentarer
Postat av: christine

førlåt men: HAHAHAHAHAHAHAAAA! fy fan frida.

2008-06-05 @ 08:46:47
Postat av: Anonym

åh herregud!! jag kan se det framför mig! det är ju som taget ur en dålig romantisk komedi-film. haha.. men stackare!! hoppas det går bort från dina kläder i tvätten och så. tur att advokaterna inte blev arga också! det är väl dyrt med sådant pulver? tur att du inte hade tagit dig ut på promenad den morgonen för då hade du nog brutit ihop på kontorsgolvet helt utan energi! nu hade du ju över så du kunde städa.. shit! och bry dig inte om christines jävla fin här ovanför! nästa gång är det hennes tur. puss

2008-06-05 @ 10:29:08
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Anonym

det skulle såklart stå FLIN. =) puss

2008-06-05 @ 10:29:28
Postat av: christine

inte upplagt før missførstånd eller så haha ;) det va såklart med glimten i øgat det jag skrev. tycker det læt så sjukt komiskt bara. det bjuder du på frida. tycker faktiskt också synd om dig ændå. dumma emelie førsøker få mig till the bad guy. buu! ;-) puss

2008-06-05 @ 12:54:03
Postat av: frida

christine: jag förstår vad du menar haha. lika bra att skratta åt det. men nu fungerar den som den ska haha. fan det va helt sjukt. jag vet inte hur jag ska beskriva det så det blir förståligt hur mycket det va haha. galet var det. nu vet jag hur man byter det dock så helt ute va jag inte men det blev ett litet fel på vägen bara haha. ja kära nån. puss

2008-06-05 @ 14:15:43
Postat av: emelie

klart jag försöker få dig till the bad guy christine! haha.. bra att du fått veta hur man egentligen ska göra nu frida! pusshej

2008-06-05 @ 21:18:25
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0