prat prat prat

Då är klockan snart tolv. Egentligen tänkte jag gå och lägga mig klockan tio men jag har suttit och pratat med Steffe. Jag har nog tjatat hål i huvudet på stackars. Undra om han kommer ihåg häften haha. Har berättat både det ena och det andra. Vet inte varför men det fanns inget stopp. Som om jag var nervös och försökte prata bort det nervösa haha. Jaja. Han kanske inte lyssnade på allt haha.
Så nu är ju frågan, kommer jag att komma upp om sex timmar för att gå ut och gå? Jag börjar bli tveksam nu, det var ju inte meningen att det skulle bli så sent. Antingen blir det på morgonen eller på kvällen så helst på morgonen känner jag. Men i morgon när klockan ringer klockan sex vet jag inte om jag kommer vara så pigg på att gå ut och motionera när jag vet att jag kan sova en timme till. Men men, få se vad det blir.

Nu har jag nästan ångest för att jag pratade så mycket i kväll, haha. Som om jag var full eller något.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag är nyfiken på hur det slutade. blev det promenad? puss

2008-06-04 @ 08:19:28
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: emelie

är anledningen till att du inte har bloggat än idag att du skäms över att du aldrig gick ut idag? i så fall tycker jag du ska sluta skämmas och uppdatera. ALLA säger sådant vi inte håller när det gäller träning och motion!=) puss

2008-06-04 @ 11:50:02
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0