no hard feelings..

Jag tar tillbaka det där jag skrev om kvinnan som var otrevlig i telefon. Jag tar tillbaka att jag kallade henne för jävla kärring. Det känns inte alls befogat nu efter det här.

Hon var här nu i veckan, då var hon trevlig. Så jag började mjukna redan då. Hon verkar tycka om mig lite i allfall.

Innan idag ringde hon och frågade efter fax numret. Hon var trevlig jag var trevlig och det kändes bra. No hard feelings.

Sen kom hon precis och lämnade ett kuvert till advokaten. Sen letade hon i sn väska och skulle lämna något mer. Hon säger att hon letar efter lite utlänskt godis. Jaha, tänker jag. Sen överlämnar hon den och säger att den är till mig och att hon hoppas jag äter choklas, att hon hoppas jag tål choklad.
Först tänker jag inte på det så mycket. Sen säger hon det igen, brevet är till Peter och chokladen är till dig.
Jag tackar och tycker det är lite märkligt. Men rätt gulligt.

Men varför ger hon mig choklad? Kanske för att hon var otrevlig och vill säga förlåt liksom. Nää det tror jag inte.
Kanske att det är något fel på chokladen?
Vad tror ni, vågar man äta den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0