moon moon moonlight

Två veckor kvar på jobbet. Det känns konsigt. Lite ledsamt. Förra året när det endast var två veckor kvar kändes det enormt skönt och befriande av bara tanken. Det gör det inte nu. Visste det känns skönt och kul men samtidigt lite ledsamt, tråkigt och ovisst. Känns lite ovisst med tanke på att jag inte vet vad det blir i höst än. Har inte bestämt vilken kurs jag ska läsa än. Jag hoppas såklart jag kommer in på mitt förstahands val men det gör jag inte så det är lika bra att inte tänka på det.
Så nu har jag strax jobbar klart min första dag på den här veckan. Fyra dagar kvar sen helg sen ynka fem dagar till. Det är ju konstigt att jag ska bli såhär känslosam. Men jag kommer nog att sakna "mina" tre advokater lite. Det kan jag erkänna.
Idag har jag saknar min förra chef. Malin. Världens snällaste chef och underbar på alla sätt.
Ikväll ska jag göra ett nytt försök med tvätten. Haha. Ha skjutit upp det två dagar nu. Lördags försov vi oss, söndags struntade vi i det och idag måste det ske. Tvätt tid klockan 16.00. Spännande va. Känns kul att kuna välja och vraka lite mer bland tvätt tider. Innan gick det ju inte utan fick ju boka två veckor innan typ för att få tiderna på kvällarna.
Undrar ifall Fredrik har köpt något till mig idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0