löneonsdag!

Idag är det onsdag. Lill-lördag och LÖNING! Oh hu vad skönt och bra. Under kanske tre veckor nu har jag haft mitt lilla ekonomischema att lyda och det har gått bra. Verkligen! Jag har klarat mig. Jag är nöjd och nu är jag glad.

Ska betala lite hyra idag och sen är det spara en massa. Sen ska jag göra ett sådant här schema till. Hur bra som helst! Fast denna gången kommer jag kunna ha någon tusenlapp mer att spendera så det kommer inte kännas så tungt direkt. Bra bra bra.

Nu är det strax lunch här. Jag har haft att göra fram tills nu. Kul! Fixat och donat. Det är skoj. Nu ska jag ut och leta efter espresso house. Idag tror jag att jag kommer att hitta det. Sen ska jag köpa mig en chai latte i värmen och njuta och strosa runt lite. Sen är det dags för jobb igen och fyra timmar senare slut för dagen och åka hem. Sen är det bara två dagar kvar här inne på huvudkontoret. Det känns bra. Jag känner mig mer uppåt idag. Inte alls lika tungt som i måndags och igår. 


Allsången igår. Det var ju fantastiskt bra! I allfall Håkan och MIss Li. Fint som snus. Jag ska på allsång också. Jag coh Fredrik. Jag är pepp som tusan, Fredrik är inte lika exalterad över detta. Men det hinner han nog blir. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0