kopiatorn del 2

Hur gick det nu då med kopiatorn, jag förstår att ni alla är mycket nyfikna över detta.

Idag när jag åkte till jobbet tänkte jag att jag skiter i den där kopiatorn idag. Jag kopiera via faxen i stället. Nej nej. Det gick inte. Så fort en advokat kom förbi så frågade han om det gick att kopiera och så va han lite småsur och jag kände hur hela jag sopades till golvet.
Sen kom Nathalie och var lagam kaxig och frågade ifall vi inte kunde läsa. Det kunde tydligen inte hon heller för hon visste inte heller riktigt hur ma skulle byta tonen. Haha. Det tyckte jag va lite kul. Då var jag inte den enda ljushuvudet här. Vii ringde och fick hjälp av en kille, Magnus, och han lovade att komma förbi och hjlpa oss, för vi fattade itne även om han försökte förklara det på telefon. Haha.

Sen kom Magnus, en söt karl som påminde lite om Oskar Ek och lite om Fredrik också, fast mest lik Oskar var han nog. Hur som. Han var söt och jag skämdes lite för att jag var så korkad. Det värsta eller bästa var att jag inte alls var långt ifrån från att klara det igår. Hade jag bara inte lyft på "burken" som kålet låg i så tidigt, utan i stället bankat lite försiktigt på den så hade jag nog kanske lyckats rätt bra. Då hade nog kålet åkt ner där det skulle och jag hade inte behövs städa i fyra timmar. Men men, det är lätt att vara efterklok. Nu vet jag ju hur man gör i allfall och nu fungerar kopiatorn som den ska. Den hade tydligen fungerat igår också sa Torben så det kanske va lite kål som hamnade rätt då. Hah. Så helt fel gjorde jag ju inte, eller, jo det gjorde jag ju haha. Helt jävla galet var det igår. Haha. Jag hade till och med sånt svart i mina skor vid tårna igår. Det hamnade överallt. Yrde och dammade runt. Nej, nu till något annat i sället.

Jag fick mina skattepengar idag. Visserligen bara strax över 1000 kr men ändå. Nu är frågan, ska jag lägga undan dom eller ska jag köpa mig någon fin sommarklänning på lördag då jag ska träffa Becka coh vi ska gå på stan lite. Har inte riktigt bestämt mig än men det vore ju kul att spendera lite av dem. Böhöver ju inte göra av med allt.
Jag har typ bara svarta kläder känns det som och jag känner mig så tråkig när jag har svart på mig när alla andra går runt i fargglada fina sommarkläder. Ja, jag ska ju hitta någon fin först. Det visar sig på lördag.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och snart ska jag åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0