jävla kärring

Oh hjälp!
För några minuter sedan ringde en tant som var här på förmiddagen och frågade efter en tid, jag abd advokaten ifråga att ringa men det hade han inte hunnit med idag. Så hon ringde och frågade efter numret, vi förstod inte riktigt varandra och hon pratade inte riktigt svenska heller så jag försökte förklara att han kommer ringa i morgon, att han inte är inne på kontoret nu coh är tillbaka i morgon. Då börjar hon skrika och gapa att hon måste få tag i honom idag och bla bla bla. Jag försökte förklara men hon frågade om numer och hit och dit. Sen skrek hon att den andra sekreteraren var mycket mer tillmötesgående och sen slängde hon på luren. Jag fulldes av något som nästan ver rädsla och skakade (antagligen för att jag var rädd att hon skulle säga något till advokaten om att jag var otrevlig och blablabla, vilken jag faktiskt inte var) så jag ringde tillbaka. Hon meddelade att hon hade pratat fördigt med mig men jag sa att hon kunde få hans mobil och ringa på den och sen förklarade jag en gång till det jag försökt förklara innan att han inte är tillgänglig förrän efter fyra (när hon frågade när det gick att ringa) och då gick det helt plötsligt in genom öronen och stannade där på kärringen. Jävla kärring.
Hon var så jävla otydlig och hon sa om sig själv så många gånger idag på morgonen och pratade om att hon inte hade någon telefon men sen fick jag plötsligt ett numer till henne och andra saker också var hon väldigt otydlig med. Hon var så otydlig och sen lyssnade hon säkert inte på vad jag sa, fick ju upprepa allt flera gånger. Åhh. Men men. Nu glömmer vi det. Jag gjorde ju faktiskt inget fel.
Nu ska jag hem.


Kommentarer
Postat av: christine

hon hade ingen telefon. dvs hon ringde dig från sin egen handflata? :) hahaha fy fan va det finns idioter. jag vet inte hur många såna jag möter genom telefonluren varje dag. rädda oss!

puss

2008-06-11 @ 09:06:34
Postat av: frida

haha, ja kära nån. jag blev verkligen förbannad. haha. puss

2008-06-11 @ 10:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0