jag har fått tummen ur röven!

Goddag vänner, jag har den stora äran att meddela att jag faktiskt gick ut och motionerade igår. Hör och häpna.
När jag kom hem svidade jag om och begav mig ut. Redan utanför dörren började jag tävla med mig själv, jag tänkte jag måste klara rundan innan Kleerups skiva är slut. (Rundan är ungefär som Alandsryds-rundan, för de som vet). Och jävlar vad jag gick, jag gick så jävla fort. Jag blev förvånad över mig själv att jag kunde få upp sådan speed när jag inte har varit ute på power walk under hela tiden jag bott i Stockholm. Sen när jag hade kommit halvvägs runt sjön så tänkte jag att jag skulle hinna hem innan lån nummer åtta var slut. Så på slutet fick jag pinna på lite mer, men jag hann. Jah spran till och med lite. Fast bara lite. Haha. Så allt som allt tog det cirka 35 minuter. När jag kom upp var jag helt utmattad, jag flåsade och det snurrade nästan lite i hurudet hah. Men det var gytt! Härligt! Svettig va jag också men stolt över att äntligen fått tummen ur. HEJA HEJA!! Så ikväll också?

Kommentarer
Postat av: emelie

BRA jobbat Frida!!=)



Jag tycker nog du ska ta det lugnt ikväll och ta en promenad till imorgon istället. Risken är 1. att du inte kan ta dig ur sängen imorgon annars och 2. att du tröttnar alldeles för fort på att motionera. =)



puss

2008-06-12 @ 10:52:31
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0